بالاترین دستگیری   2009-06-21 11:31:03

دستگیری 5 نفر از زنان خانواده هاشمی ـ۳۲ کلیک
Language Bookmark ayandenews.com

خبرنگار آینده گزارش داد عصر روزگذشته در حوالی خیابان آزادی 5 نفر از زنان خانواده هاشمی دستگیر شدند. بنابراین گزارش فائزه هاشمی که بهمراه دختر وی و سه تن از بستگان وی در حدود 300متری خیابان آزادی وقبل از شرکت در تظاهرات دستگیر شدند. بنابر اطلاعات دریافتی اتهام فائزه هاشمی شرکت در تظاهرات هفته گذشته بوده و ماموران امنیتی قصد داشتند سایر زنان دستگیر شده را آزاد کنند که 4نفر دیگر اعلام کردند که تا زمان آزادی فائزه هاشمی آنها نیز در زندان باقی می مانند. در این حال شبکه خبری ایران وابسته به دولت نوشت: اتهام حضور در اغتشاشات و تجمعات غیر قانونی دیروز تهران؛ فائزه هاشمی و چهار تن از اعضای خانواده هاشمی دستگیر شدند در پی ناآرامی‌های روز گذشته، 5 تن از اعضای خانواده هاشمی رفسنجانی دستگیر شدند.پنج تن از اعضای خانواده حجت الاسلام والمسلمین اکبر هاشمی رفسنجانی که در بین آنها فائزه هاشمی نیز به چشم می‌خورد، شب گذشته توسط ماموران امنیتی شناسایی و با حکم مرجع قضایی دستگیر شدند. به گزارش خبرنگار شبکه ایران فائزه هاشمی، دختر وی، همسر حسین مرعشی، دختر مرعشی و خواهر زن وی از جمله دستگیر شدگان هستند. این گزارش می‌افزاید این 5 نفر روز گذشته در تجمعات غیر قانونی خیابان آزادی در حال تحریک و تشویق اغتشاش گران بودند. گفته می شود یکی دیگر از فرزندان هاشمی رفسنجانی نیز روز گذشته در نا آرامی‌های میدان توحید حضور داشته که پس از شناسایی بلافاصله متواری شده است.



new_win آقای هاشمی شما خامنه ای را رهبر کردی و حالا وظیفه شرعی و انسانی توست که قبل از کشتار بیشتر او را خلع نمایی. ـ۵۳ کلیک
Language Bookmark negahi.com

در خبری از خبرگزاری العالم که صحت و سقم آنرا نمی دانم خواندم که آقای هاشمی در حال مذاکره با اعضای مجلس خبرگان با هدف خلع خامنه ای از رهبری و تشکیل شورای رهبری است. شایداین خبر صحت نداشته باشد. ولی ما می توانیم به جای تظاهرات پراکنده و در معرض خطر قرار دان جان هموطنانمان یک بار یگر همه با هم جلوی محل اقامت آقای هاشمی تظاهرات و تحصن نماییم و از ایشان بخواهیم تا هر چه سریعتر اقدام نمایند. در اینصورت اقدام آقای هاشمی دارای خواستگاه مردمی هم خواهد بود و ایشان می تواند با پشتوانه مردمی محکم تری اقدام نماید. لطفا داغ کنید تا همه بخوانند و نظر بدهند.


نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات